sâmbătă 4 octombrie 2025

”CFR Călători vă oferă”: omletă la 14 lei, piept de pui cu garnitură la 44 lei sau o bere la 10 lei, la vagonul bar-bistro modernizat. LISTA prețurilor

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Vagonul bar-bistro al CFR Călători care circulă pe relația Brașov-Constanța are prețuri cu mult sub cele practicate de majoritatea restaurantelor din România. CFR vinde o bere și cu 10 lei, în timp ce un piept de pui la gratar cu garnitură costă 44 lei.

Club Feroviar vă prezintă care sunt prețurile la vagonul bar-bistro modernizat prin PNRR care circulă de o săptămână în compunerea perechii de trenuri Intercity 536/538 pe relația Brașov-Constanța și retur.

Potrivit informațiilor de pe site-ul CFR Călători, vagonul din compunerea perechii de trenuri IC 536/538 circulă o zi da, o zi nu, astfel: 03.10.2025, 05.10.2025, 07.10.2025 ș.a.m.d.

Potrivit meniului publicat pe site-ul companiei feroviare de stat, completat și de cei de la Club Feroviar arată astfel:

Un sandviș costă 10 lei (iar călătorii pot alege între 10 sortimente), o înghețată e 12 lei, o cafea instant cu lapte costă doar 3 lei, un suc e 7 lei, iar apa la 500 ml are un preț de 5 lei.

Pentru o băutură energizantă se încasează 12 lei, în timp ce gustări precum snacksuri, chipsuri sau un baton de ciocolată costă de la 6 lei la 15 lei.

O bere costă de la 10 lei la 20 de lei, în funcție de marcă, iar un vin pornește de la 15 lei o sticluță, la 45 lei sau 55 lei în cazul vinurilor la sticle de 750 ml.

foto clubferoviarro

Vezi aici meniul de la bar

 

 

Modernizarea a 10 vagoane  bar-bistro, peste 16 milioane de euro

 

Pe 15 ianuarie 2024, operatorul feroviar de stat a semnat cu Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca contractul cu titlul ”Servicii de modernizare vagon bar-bistro seria 8976 și achiziție servicii de mentenanță vagon bar-bistro modernizat”, explică sursa citată, potrivit stirile pro tv.

Valoarea serviciilor de modernizare a 10 vagoane se ridică la 9,95 milioane de euro fără TVA, la care se adaugă costul mentenanței, de 6.011.775 de euro fără TVA. Primul vagon 61 53 8976 005-4 a intrat în uzina reparatoare la data de 9 ianuarie 2024.

Deci în cel mai fericit caz, până în vara anului viitor, când expiră termenul din PNRR, CFR Călători va avea 10 astfel de vagoane. Insuficiente pentru numărul de trenuri Intercity din proiectul Mersului Trenurilor 2025-2026, care va intra în vigoare pe 14 decembrie.

Comentează pe FACEBOOK
author avatar
Ionescu Adriana
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro