Dacia îşi schimbă logoul

Dacia intră în 2021 cu un nou logo, mai dinamic. De asemenea, producătorul francez promite autoturisme în culori care nu au fost până acum în gamă, precum portocaliu, verde, kaki, dar şi de culoarea teracotei.

„Începând din iunie 2021, noua identitate de marcă va fi adoptată de diferitele canale de comunicare: online, publicitate, broşuri. Showroom-urile Dacia vor afişa treptat noua identitate de marcă începând din prima parte a anului 2022. În ceea ce priveşte gama de modele, aceasta va primi noul logotip şi noua emblemă în cursul semestrului al doilea din 2022”, se arată în comunicatul Dacia.

Cei de la Renault au explicat ce reprezintă noul logo, un „D” şi un „C”, unite precum un lanţ, ceea ce exprimă solidaritate şi legătură.

„Noua paletă de culori, având în centru nuanţa verde-kaki, evocă apropierea de natură, un reper important pentru clienţii noştri şi un teritoriu unde vehiculele Dacia îşi pun în valoare pe deplin capacităţile, asemenea emblematicului Duster. O serie de culori secundare completează gama: trei culori  din sfera «terestru-mineral» – kaki închis, culoarea teracotei şi nuanţa nisipului; două culori contrastante, un portocaliu şi un verde intens”, au mai precizat producătorii.

În 2021, Dacia a lansat primul model electric, Spring. La finalul anului va scoate pe piaţă Dusterul restilizat, iar cel mai probabil, în 2022, va fi lansat şi crossover-ul cu şapte locuri, care va înlocui Logan MCV.

Comentează pe FACEBOOK