duminică 18 mai 2025

Furla se extinde în România: Noi magazine de lux deschise în Iași și Cluj-Napoca

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Brandul italian de lux Furla își continuă expansiunea pe piața din România prin deschiderea a două noi magazine, primele din afara Bucureștiului. Noile locații vor fi inaugurate în centrele comerciale Palas Iași și RIVUS Cluj-Napoca, proiecte dezvoltate de grupul IULIUS.

Primul magazin Furla din afara Capitalei, inaugurat la Palas Iași

Furla, renumit pentru colecțiile sale de genți, accesorii din piele și încălțăminte premium, a deschis primul său magazin monobrand din afara Bucureștiului în ansamblul comercial Palas Iași. Inaugurarea a avut loc pe 11 martie, aducând mai aproape de clienții ieșeni cele mai noi colecții ale brandului.

„Extinderea Furla în Iași reprezintă un pas important în strategia noastră de dezvoltare, confirmând dorința de a oferi acces la eleganța și rafinamentul italian unui număr cât mai mare de clienți. Suntem entuziasmați de această etapă și așteptăm cu interes deschiderea viitoarei locații din Cluj-Napoca”, a declarat Cristian Negoiță, Director General Millenium Pro Design SRL.

Prezență consolidată în Cluj-Napoca prin RIVUS

Furla își va extinde rețeaua și în Cluj-Napoca, unde va deschide un magazin în cadrul RIVUS, unul dintre cele mai mari proiecte de reconversie urbană din România. În plus, brandul va fi prezent și prin conceptul multibrand MAMAQUILLA, oferind astfel un mix variat de produse dedicate pasionaților de modă.

Furla
Palas Iasi magazin furla

Furla, un brand cu tradiție globală

Fondat în 1927 de Aldo Furlanetto în Bologna, Italia, Furla s-a impus pe scena internațională a modei prin designul inovator și măiestria artizanală italiană. Începând cu anii ’70, brandul și-a consolidat o rețea extinsă, ajungând astăzi la peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 de locații multibrand și 223 de magazine monobrand.

În România, Furla este prezent deja în București, iar expansiunea în Iași și Cluj-Napoca marchează un nou capitol în dezvoltarea sa regională.

RIVUS Cluj-Napoca, un proiect de peste 500 de milioane de euro

Proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, unde Furla va deschide un nou magazin, reprezintă o investiție majoră de peste 500 de milioane de euro, realizată de IULIUS și Atterbury Europe. Acesta vizează reconversia unei foste zone industriale de 14 hectare, integrând:

  • Cea mai mare suprafață de retail din România
  • Spații de birouri premium
  • Peste 52.000 mp de spații verzi, inclusiv o grădină japoneză pe acoperiș
  • Un centru de arte performative și spații de entertainment
  • Două clădiri industriale transformate în hub cultural și coworking

În plus, IULIUS pregătește o altă investiție de peste 800 de milioane de euro într-un proiect amplu de regenerare urbană în Constanța, pe platforma Oil Terminal.

Furla, tot mai aproape de clienții români

Extinderea Furla la Iași și Cluj-Napoca subliniază angajamentul brandului de a-și consolida prezența în România și de a aduce mai aproape de clienți produsele sale de lux, îmbinând tradiția artizanală italiană cu tendințele moderne din fashion.

Comentează pe FACEBOOK
author avatar
Culin Valentina
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro