duminică 27 aprilie 2025

Guță, verificat de ANAF: donații de 180 mii dolari pe TikTok

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Manelistul Nicolae Guță a ajuns în vizorul ANAF după ce a încasat o sumă amețitoare în urma unui live cu dedicații pe TikTok. Nu mai puțin de 80.000 de români l-au urmărit în direct pe manelistul Guță, timp de 4 ore.

 

Guţă, verificat de ANAF după donaţiile uriaşe de pe TikTok

 

Manelistul Nicolae Guță va fi verificat de ANAF după ce a doborât un record pe Tiktok, potrivit surselor Antena 3 CNN.

Inspectorii Fiscului fac verificări după ce Guţă ar fi primit donaţii de 180.000 de dolari prin aplicaţia TikTok.

80.000 de români s-au uitat la un live de-al său cu dedicații timp de patru ore, timp în care utilizatorii au făcut donaţii importante.

După ce Tiktok ia o parte din acei bani, Nicolae Guță ar rămâne undeva cu 50.000 dolari. 

Prin urmare, ANAF vrea să vadă, de fapt, dacă nu cumva vorbim despre o nouă metodă de spălare de bani pe rețeaua de socializare Tiktok. 

Controalele nu-l vizează doar pe manelist, ci şi pe toţi influencerii care fac astfel de live-uri și primesc donații.

 

Fiscul, cu ochii pe influenceri

 

ANAF a pus tunurile pe cei care fac bani pe Facebook sau Instagram. Inspectorii au descoperit milioane de lei venituri ale influencerilor pentru care nu au fost plătite impozite.

Influencerii au obligația să declare sumele obținute și să plătească impozit pe venit și contribuții la stat. De asemenea, influencerii trebuie să declare și produsele primite gratuit în cadrul unei campanii de promovare. 

 

Fiscul a publicat un ghid de plată 

 

Persoanele fizice care obțin bani din postări publicate pe Facebook, Instagram sau TikTok trebuie să depună declarația unică privind impozitul pe venit, până pe 25 mai. Declarația se poate depune la un ghișeu ANAF, prin poștă sau online prin platforma Spațiul Privat Virtual. 

De asemenea, influencerii trebuie să treacă în declarație și valoarea produselor primite gratuit. De exemplu, dacă un influencer primește un telefon din partea unui brand pe care l-a promovat în social media, el va trebui să caute valoarea acelui telefon în piață și să o specifice în declarația unică. 

CITITI SI: ÎPS Teodosie vrea să fie influencer pe TikTok

Comentează pe FACEBOOK
author avatar
Jurnalist
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro