Poșta Română vine în întâmpinarea clienților care au credite la bănci. O nouă aplicație dă posibilitatea românilor să își achite ratele direct de acasă, fără a mai fi necesară deplasarea la sediul băncii.
Concret, Clienţii cu credite în derulare la bănci din România au la dispoziţie serviciul Poştei Române – Total Collect Home. Prin acest serviciu se pot achita ratele fără a mai fi necesară deplasarea la sediul băncii.
Totodată, compania poate încasa ratele creditelor prin intermediul factorului poştal, operaţiunile de încasare în numerar a ratelor urmând a se efectua la domiciliul titularilor de credit, la solicitarea acestora.
De asemenea, Poşta Română oferă clienţilor posibilitatea de a-şi achita creditele şi la cea mai apropiată subunitate poştală. La nivel național sunt 5.000 de puncte de lucru în rețeaua poștală.
„Este cunoscut faptul că, dintre ţările europene, România este una dintre cele mai slab bancarizate, ceea ce înseamnă că, în acest sector, cultura de profil trebuie mult îmbunătăţită. Astfel, Poşta Română îşi exprimă deschiderea faţă de întreg sectorul bancar, punându-şi la dispoziţie atât infrastructura, cât mai ales resursa umană pentru intermedierea produselor bancare. Ne exprimăm disponibilitatea, în continuare, de a semna noi protocoale cu jucători importanţi din sectorul bancar, contribuind astfel la sporirea gradului de bancarizare în societatea românească, venind totodată în întâmpinarea clienţilor noştri persoane fizice”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poştei Române.
Plata se va face prin prezentarea înștiințării de plată primită de la bancă, fie prin va completa un formular tipizat. La final, titularul creditului va primi din partea factorului poştal o chitanţă care atestă achitarea ratei.
Comentează pe FACEBOOK