În plin scandal al facturilor la energie și gaze, ANRE, condusă de fostul deputat PSD Dumitru Chiriță, vrea să cheltuiască 600.000 de euro într-o campanie media la TV, online și social media. Scopul, potrivit Autorității, este de a informa cetățenii cu privire la drepturile lor, la cum se citesc facturile, cum se schimbă furnizorul, dar și pentru îmbunătățirea imaginii ANRE.
Autoritatea națională de reglementare în domeniul energiei electrice a lansat vineri, 4 febraurie, o licitație deschisă pentru desfăşurarea unei campanii media „de educare şi informare a consumatorilor finali de energie electrică şi gaze naturale cu privire la drepturile lor, producţie materiale de promovare şi difuzare în mass-media audiovizuală, mediul on-line și social media”, arată datele din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
Potrivit caietului de sarcini, scrie Hotnews, campania se va desfăşura prin următoarele canale:
- a) Mass-media audiovizuală: difuzarea spot-urilor audio şi video pe posturi radio şi televiziuni; distribuirea materialelor în presa online;
- b) Mediul online: organizarea întâlnirilor cu influenţatori/bloggeri competenţi, din mediul digital de specialitate;derularea campaniei Google Ads în Rețeaua de Display Google pe site-uri ce difuzează ştiri de specialitate (aferente sectorului energiei), ştiri sociale și generale.
c) Social media: promovarea materialelor aferente campaniei pe reţele de socializare (Facebook, Youtube, LinkedIN, Blogg-uri).
Perioada de derulare a campaniei: data semnării contractului – 30 noiembrie 2022.
Comentează pe FACEBOOK