Retailerul turc Trendyol, deținut în mare parte de Alibaba, organizează între 5 și 10 noiembrie 2024 prima sa campanie de Black Friday în România. Cu reduceri ce ajung până la 80%, compania pune la dispoziție sute de mii de produse din toate categoriile disponibile pe platformă. Aceasta este cea mai mare campanie a Trendyol în Europa Centrală și de Est, marcând debutul său oficial de Black Friday în regiune.
Două etape de reduceri pentru clienții din România
Trendyol a planificat două campanii de Black Friday în România, prima desfășurându-se la începutul lunii noiembrie, iar a doua între 26 noiembrie și 1 decembrie, în linie cu Black Friday-ul internațional.
Oferta include branduri cunoscute din Turcia, precum Koton, Penti, DeFacto și LC Waikiki, alături de mărci internaționale, printre care Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse și Calvin Klein. Compania promovează și propriul brand, Trendyol Collection, foarte popular printre utilizatori.
Irem Yılandil, Head of International Expansion pentru Trendyol, a declarat: „Aceasta este prima noastră campanie de Black Friday în România și am făcut toate eforturile pentru a aduce o ofertă diversificată, din toate categoriile de produse.”
Cod promoțional pentru noii utilizatori și creștere semnificativă pe piața românească
Pentru clienții noi, Trendyol oferă un cod promoțional, JUSTAPP30, ce acordă o reducere de 30% la o selecție de produse în aplicația de mobil, reducerea fiind limitată la 150 de lei. Lansată în ianuarie 2024, aplicația în limba română a atras deja 700.000 de utilizatori în România, iar de la intrarea pe piața locală, Trendyol a vândut peste 5 milioane de articole.

Investiții în piața locală și extindere operațională
Trendyol a investit în platforma sa locală, unde colaborează cu peste 300.000 de comercianți, cu planuri de a include și retailerii din România. Începând cu ultimul trimestru al anului, compania va începe înrolarea retailerilor locali mari, iar în 2025, și a celor medii și mici. De asemenea, Trendyol pregătește deschiderea unui depozit lângă București, unde va crea 250 de noi locuri de muncă.
Caglayan Cetin, președintele Trendyol Group, a subliniat: „Dorim să sprijinim digitalizarea retailerilor locali și să le oferim oportunități de expansiune pe piețe internaționale, inclusiv în Turcia, Orientul Mijlociu și China.”
Concurență acerbă: Fashion Days și Answear.ro încep campaniile de Black Friday
Campania de Black Friday a Trendyol începe la o zi după debutul promoțiilor la Fashion Days, care desfășoară reducerile între 4 și 10 noiembrie. CEO-ul Fashion Days, Cristina Pîrjol, promite reduceri de până la 80% la un stoc de 2 milioane de produse și un obiectiv de 320.000 de comenzi, în valoare totală de 157 milioane de lei.
În competiția Black Friday intră și retailerul polonez Answear.ro, care a început reducerile pe 31 octombrie, cu oferte la peste 600 de branduri preferate de români, printre care Guess, Pinko, Adidas Originals, Michael Kors, și multe altele.
Trendyol vine pe o piață dinamică și competitivă, dar promite să atragă atenția clienților români cu o ofertă de Black Friday generoasă și investiții dedicate dezvoltării pieței locale.
Comentează pe FACEBOOK