vineri 28 noiembrie 2025

Un brand de skincare premium intră pe piața din România, după ce Estée Lauder a anunțat că închide centrul din București

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Brandul japonez de skincare premium Onshindo Osaka intră oficial pe piaţa din România prin distribuitorul exclusiv Pharma Brands. Astfel, țara noastră devine a doua piaţă europeană în care brandul este prezent. 

Veste vine la câteva zile după ce Estée Lauder, unul dintre cele mai mari nume din industria globală a cosmeticelor, a anunțat că își închide centrul global de tehnologie din București. 150 de oameni vor rămâne fără locuri de muncă.

 

Brandul japonez de skincare premium Onshindo Osaka intră pe piața din România

 

 

Brandul japonez de skincare premium Onshindo Osaka intră oficial pe piaţa din România. După lansarea cu succes din Spania, compania mizează pe interesul tot mai mare al consumatorilor români pentru produse premium, cu eficacitate demonstrată clinic şi origini autentice. Intrarea Onshindo Osaka pe piaţa locală are loc într-un context în care segmentul J-Beauty, filosofia japoneză de îngrijire minimalistă captează tot mai mult atenţia la nivel global, fiind perceput ca o alternativă mai echilibrată la rutinele elaborate popularizate de K-Beauty, anunţă compania, potrivit News.ro.

Creat în Japonia, portofoliul Onshindo reuneşte ingrediente naturale rare provenite din flora japoneză, precum extractul de Yuzu şi uleiul de Tsubaki, alături de tehnologii patentate, cum ar fi Hydraskin, Sharohyal şi Glycolift, recunoscute pentru hidratarea profundă şi efectul instant de lifting.

Toate formulele sunt testate dermatologic şi oftalmologic, subliniază compania.

Comentează pe FACEBOOK
author avatar
Ionescu Adriana
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro