Avantajele Poștei Române în lupta cu firmele de curierat

În timp ce firmele de curierat, care dețin cea mai mare parte din activitatea de distribuție a coletelor comandate la marii relaileri, reduc din calitatea serviciilor, Poșta Română investește și țintește primul loc în preferințele clienților și partenerilor. “Noi suntem prezenți absolut peste tot”, transmite directorul general al Poștei Române, Horia Grigorescu.

„Avem o rețea extraordinară care acoperă fiecare punct din România. Nu suntem o companie care să se ducă în fața unui client privat și să spună <<Îmi pare rău, nu pot deservi următoarele 100 de localități pentru că noi nu avem rețea acolo>>. Noi suntem prezenți absolut peste tot.
Mai avem un mare avantaj din perspectiva prețului. E o chestiune de strategie de business de a fi foarte agresivi pe zona de prețuri tocmai a atrage cât mai mulți clienți noi.
Marele atu este că suntem compania care investește cel mai mult, în momentul de față, în tot ceea ce înseamnă servicii poștale și de curierat. Suntem acea companie care are și va avea cele mai noi ustensile pentru a putea să oferim serviciile cele mai calitative pentru clienții noștri.”, transmite directorul Poștei Române, Horia Grigorescu.

Un alt avantaj în lupta cu firmele de curierat este resursa umană. Angajații companiei naționale sunt dedicați serviciilor poștale.
„Oamenii sunt cei care reușesc să schimbe modul în care își desfășoară Poșta Română activitatea. Oamenii sunt cei care furnizează serviciile de calitate pentru clienții noștri. Oamenii sunt acele personaje care pot cu adevărat să schimbe mentalitatea referitoare la activitatea pe care o desfășurăm.” transmite directorul general al Poștei Române, Horia Grigorescu.

Comentează pe FACEBOOK