duminică 3 martie 2024

Cele 3 Obiceiuri care Transformă Creierul – Așa Antrenează Directorii de la Google, Tesla și Nike

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img

De multe ori, suntem tentați să găsim scuze în contextele externe pentru a justifica lipsa noastră de productivitate și concentrare la locul de muncă. Dacă nu sunt circumstanțele care ne afectează, adesea aruncăm vina asupra oamenilor din jurul nostru. Cu toate acestea, adevărul este că putem găsi răspunsurile în noi înșine, deoarece doar noi avem controlul asupra modului în care funcționează creierul nostru la serviciu. Depinde de noi să ne antrenăm mintea pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră. Iată trei obiceiuri care contribuie la menținerea creierului nostru în parametri optimi.

Jim Kwik, un expert recunoscut la nivel internațional în performanța creierului și îmbunătățirea memoriei, a dedicat peste 30 de ani studiului și analizei funcționării creierului și modului în care aceasta poate fi îmbunătățită. El este, de asemenea, consilierul care îi ajută pe liderii unor companii de prestigiu, precum Google, Tesla sau Nike, să atingă performanțele dorite în afaceri și în viața de zi cu zi.

„Creierul este activul nostru numărul unu pentru construirea bogăției”, spune Kwik, potrivit inc.com.

Evită să verifici telefonul imediat ce te trezești. Chiar dacă acest sfat poate părea familiar, merită să-l reiei în considerare. Este un obicei sănătos să amâni verificarea telefonului imediat după trezire. Deși tehnologia a devenit o parte semnificativă a vieții noastre, nu este imposibil să renunți la acest obicei. Conform lui Jim Kwik, atunci când începem ziua conectați la telefon, răspunzând la mesaje sau petrecând timp pe rețele sociale, de fapt, doar distragem creierul în loc să îl focalizăm.

Dimineața, atât creierul nostru cât și organismul se trezesc într-o stare relaxată, iar pentru a asigura o zi plină de energie, se sugerează amânarea verificării telefonului mobil. Jim Kwik recomandă, de asemenea, efectuarea unei scurte revizuiri a activităților zilnice imediat după trezire. Un exercițiu benefic constă în a ne imagina deja la finalul zilei, având îndeplinite cele trei obiective personale și cele trei profesionale care ar transforma ziua într-o victorie.

Pauza de prânz este esențială. Atunci când luăm masa fără să lucrăm sau să desfășurăm alte activități, activăm sistemul parasimpatic, cunoscut și sub denumirea de sistem nervos pentru odihnă și digestie. Contrar acesteia, partea simpatică a sistemului nervos, responsabilă pentru stimularea răspunsului de luptă al creierului, nu este ideală în timpul meselor sau al odihnei.

Lectura de ficțiune înainte de culcare este o alegere a lui Jim Kwik, care consideră că este o modalitate eficientă de a acumula cunoștințe prin intermediul imaginației. Citind ficțiune, se îmbunătățește coeficientul emoțional și se dezvoltă empatia. În comparație cu lecturile non-ficționale, care implică procesarea informațiilor, lectura de ficțiune antrenează creierul prin intermediul imaginației.

Specialiștii subliniază că 25% din factorii ce contribuie la longevitate provin din obiceiurile cotidiene, arătând că moștenirea genetică nu este singura influență. Astfel, nu există soluții rapide pentru o viață mai lungă și sănătoasă, dar respectarea unor obiceiuri clare este susținută de cercetare.

Comentează pe FACEBOOK
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro