miercuri 28 februarie 2024

Primăria s-a mutat la hotel. Cât costă chiria

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img

În următoarele 12 luni, Primăria municipiului Tulcea va funcționa într-un hotel. Începând de luni, 16 ianuarie, birourile administrației publice locale s-au relocat la Hotelul Europolis. 

Începând din data de 16 ianuarie, sediul Primăriei Municipiului Tulcea din strada Păcii nr. 20 va intra într-un amplu proces de modernizare. Pe perioada lucrărilor, activitatea instituției va fi relocată în imediata apropiere, în clădirea hotelului Europolis”, anunță pe Facebook primăria.

Instituţia publică plăteşte unităţii de cazare 6.600 de euro pe lună, precizează reprezentanţii primăriei, pentru Agerpres.

Deocamdată, e prima zi în care funcţionăm în noul sediu şi cred că va mai dura puţin până când toată lumea se va acomoda cu noile spaţii, dar suntem deschişi publicului„, a declarat administratorul public din cadrul Primăriei oraşului, Nicolae Bibu.

Birourile primăriei au fost amenajate în camerele hotelului după ce au fost scoase paturile și celelalte obiecte de mobilier. 

Modernizarea sediului Primăriei Tulcea este un proiect în valoare de 14 milioane de lei, iar lucrările vor dura 12 luni. Obiectivul general al investiției este de eficientizare energetică a clădirii în scopul reducerii pierderilor de energie și, implicit, reducerea costurilor cu încălzirea. 

Comentează pe FACEBOOK
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro