Prostia și ticăloșia mioritică se vede de cele mai multe ori în industria îngropată în ultimii 30 de ani. Un exemplu edificator este fabrica ARO de la Câmpulung, care a fost pusă pe butuci la 10 ani de la Revoluție. Mașinile de teren care erau la mare căutare în toată lumea, mai ales în țările africane sunt astăzi istorie. Asta e valabil în România.
Puțini știu că aceeași marcă de succes este produsă acum în Cehia și comercializată extrem de bine. Modelele de referință costă acolo între 17 și 20.000 de euro și au în continuare cerere. Constructorul din Cehia se luptă să achiziționeze toate drepturile de producție, pentru care statul român este astăzi în proces cu deținătorul lor inițial, o companie din Manaos (Brazilia).
Găsiți aici întreaga istorie a unei companii românești de succes, pusă pe butuci de prostia și corupția postdecembrista:
https://m.ziare.com/auto/o-firma-din-cehia-inca-asambleaza-si-vinde-masini-aro-1030994
Comentează pe FACEBOOK