Comisia Europeană a realizat o campanie de conștientizare privind importanța participării la vot, avându-l în rol principal pe influencerul Mircea Bravo. Campania „Is this trUE?” mai are scopul de a atrage atenția cetățenilor cu privire la dezinformare, având în vedere anul electoral 2024 și contextul internațional marcat de războiul Rusiei împotriva Ucrainei.
Comsiai Europeană și Mircea Bravo vor să îi scoată pe români la vot pe 9 iunie
Potrivit filmării, deranjat de vecinii care făceau grătar în curte, personajul jucat de Mircea Bravo află că noua conducere a blocului a dispus că „marțea este zi de grătar”, că liftul poate fi folosit doar de către cei care fac parte din conducere, iar ora de liniște este înlocuită de cea de cântece patriotice.
„Unde ați fost când s-a votat? Am pus la avizier afișul din timp și au venit numai 5 oameni”, îi spune un vecin care îl informează de noile schimbări. „Nu am fost atent”, replică Mircea Bravo.
„Dacă nu sunteți informat, au venit cinci oameni, au votat cinci oameni și a ieșit conducerea. Se mai poate vota peste patru ani”, este concluzia vecinului.
Clipul se încheie cu îndemnul „Informează-te și votează la timpul potrivit”, scrie Hotnews.
Ce influenceri au mai fost contactați de Comisia Europeană
Clipul reprezintă ultimul episod din campania „Is this trUE?”, organizată cu sprijinul influencerilor de Reprezentanța Comisiei Europene. „Scopul central al întregii campanii a fost de a crește gradul de conștientizare al cetățenilor cu privire la dezinformare, având în vedere anul electoral 2024 și contextul internațional marcat de războiul Rusiei împotriva Ucrainei”, potrivit reprezentanței.
În cadrul campaniei, au participat influenceri precum Selly, Bianca Adam, Atenție, cad mere, Silviu Faiar, 3 chestii și Maria Zvînca.
Comentează pe FACEBOOK