duminică 1 decembrie 2024

Kaufland România lansează campania de sărbători 2024: Oferte personalizate și premii exclusive pentru clienți

CITEȘTE ȘI:

- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Kaufland România își lansează noua campanie de sărbători, menită să susțină bugetele familiilor în perioada festivă, sub sloganul „Iubești Crăciunul? Trăiește-l fără grija prețurilor!”. Clienții vor avea acces la oferte și promoții personalizate, iar posesorii Kaufland Card se pot bucura de beneficii suplimentare până pe 18 decembrie, inclusiv participarea la o tombolă cu premiul cel mare – un BMW i4 electric.

Prin această campanie, Kaufland oferă vouchere de până la 125 de lei, în funcție de valoarea cumpărăturilor, pe care clienții le pot folosi ulterior. De asemenea, gama de produse aflate la promoție acoperă o varietate de categorii, de la alimente de bază și dulciuri, până la electrocasnice și produse cosmetice, toate actualizate săptămânal.

„Ne dorim ca fiecare client să poată beneficia de produse de calitate la prețuri accesibile, indiferent de bugetul alocat sărbătorilor. (…) Ne-am străduit să oferim o experiență de cumpărături completă, atât în magazinele fizice, cât și în mediul digital, pentru o atmosferă de sărbătoare autentică”, a declarat Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Coșul Albastru Extins la Peste 1.000 de Articole

Kaufland sărbători campanie
kaufland si campania de sarbatori

Pentru a sprijini economiile clienților în perioada sărbătorilor, Kaufland extinde Coșul Albastru la mai mult de 1.000 de produse, fiecare beneficiind de o reducere de 10% la scanarea Kaufland Card. De asemenea, între 1 și 24 decembrie, clienții pot descoperi calendarul digital de advent, cu promoții exclusive zilnice, vouchere în valoare totală de până la 2.400 de lei și produse gratuite.

Utilizatorii Kaufland Card vor avea, în această perioadă, parte de surprize zilnice la fiecare deschidere a aplicației.

Experiențe Digitale de Crăciun și Premii Inedite

În completarea campaniei, Kaufland a pregătit și o serie de activități interactive online, cum ar fi „Povești de Crăciun” cu invitați speciali, rețete tradiționale gătite de chefi și concursuri tematice de tip „Recipe Hunt”, unde clienții pot descoperi ingredientele necesare unei rețete speciale. Totodată, campania include un filtru de TikTok dedicat sărbătorilor, precum și provocări pentru decorarea bradului, premiate cu surprize festive.

Kaufland, unul dintre cei mai mari retaileri din Europa, are în prezent peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 183 de magazine în România.

Comentează pe FACEBOOK
author avatar
Culin Valentina
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- Publicitate -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img
- PUBLICITATE -spot_img

Jurnalist.ro