Renault, un producător auto francez, a raportat joi o creștere de 1,9% a vânzărilor globale în primele șase luni ale anului 2024. Această creștere este atribuită performanței solide din segmentul mașinilor hibride din Europa, regiunea sa principală. De asemenea, marca sa low-cost Dacia a înregistrat o creștere semnificativă de 3,8%.
În primul semestru din 2024, Renault a vândut 1.154.700 de vehicule la nivel mondial, ceea ce reprezintă o creștere față de cele 1.133.478 unități vândute în aceeași perioadă a anului precedent, ianuarie-iunie 2023. Aproape trei sferturi din aceste volume de vânzări au fost înregistrate în Europa.
Anul trecut, după patru ani de scădere a vânzărilor, producătorul a înregistrat o revenire notabilă şi îşi propune să continue această tendinţă ascendentă prin lansarea a zece noi produse în acest an. Prin aceste lansări, se speră că vor creşte livrările şi profitabilitatea companiei.

Vânzările în Europa au avut o creștere de 6,7% în primele șase luni ale anului curent, depășind avansul general al pieței, de 5,5%. De asemenea, vehiculele electrice reprezintă acum 29,6% din vânzările grupului în regiune, o creștere semnificativă față de anul precedent.
Compania remarcă performanța excelentă a autovehiculelor hibride Renault în Europa, însă vânzările generale ale mărcii Renault au înregistrat o scădere de 2% în primul semestru din 2024, ajungând la un total de 573.149 unități. În schimb, segmentul vehiculelor comerciale a raportat o creștere de 14,6%.
Comentează pe FACEBOOK